

Lira és el germà gran de Bruma, un altre difusor i humidificador. Amb Lira podràs reproduir música, podcasts... i gaudir-ho ambientat i còmodament.
Ports de franc.
Recipients retornables!
Enviament de franc dels 49 € en endavant.
Comprant aquí millorareu la natura.
Lira és un difusor d'aromes i humidificador, permet difondre qualsevol oli essencial gràcies a la tecnologia de vaporització de l'aigua per ultrasons, ajudant a ionitzar i restaurar la humitat ambiental.
A més a més, aquest sistema permet la utilització d'olis essencials i sinergies millorant la qualitat de l'aire i aportant-hi els beneficis de l'oli essencial o sinergia emprats.
Gràcies a la nebulització de l'oli essencial o sinergia amb l'aigua, l'aroma es difon per tota la cambra i l'ambient sec s'humidifica.
Pots enviar música o àudios des del teu mòbil intel·ligent i relaxar-te o escoltar-ho aprofitant una experiència d'aromateràpia gràcies a la tecnologia de Bluetooth incorporada en el difusor Lira.
El difusor Lira té llum, pot romandre apagada o encesa en dues posicions, intens i suau.
En cas que el dipòsit arribi a un mínim d'aigua s'apagarà automàticament.
Funciona a: 100 V – 240 V.
Mides: diàmetre 15 cm, altura 14,9 cm.
Mida d'abast difusió: 50 m².
Mida d'abast d'humidificació: 40 m².
Botó frontal tipus On/Off per la nebulització contínua per 8 hores o temporitzador de boira en intervals d'1, 2 o 4 hores.
Botó frontal tipus On/Off per la il·luminació amb dos nivells d'intensitat.
Sensor de nivell d'aigua i apagat automàtic quan el nivell en sigui baix.
Música sense fils opcional a través de l'altaveu amb Bluetooth.
La capacitat del dipòsit és de 300 ml.
Accessoris: adaptador de CA, vas mesurador i el manual d'usuari.
Els olis essencials poden malmetre les superfícies.
Feu-los servir amb cura.
Per a un òptim funcionament i per tal d'evitar vessaments i accidents, col·loqueu sempre el difusor sobre una
superfície plana i anivellada.
Per a canviar d'oli essencial o sinergia, abans llegiu les instruccions d’ús.
Els olis essencials o sinergies que es facin servir han de ser de líquids. Les resines, oleoresines o olis
viscosos no permeten la difusió directa.
Les partícules d'oli essencial que es generen en la difusió de prisma són extremadament petites, i el seu
comportament físic (especialment el desplaçament en l'aire) es pot veure alterat per factors tan simples com la
temperatura de l'estança on hi hagi el difusor, la humitat relativa, els corrents d'aire, el mateix oli essencial
o sinergia que s'estigui difonent o la interacció amb altres aparells que hi hagi a prop (aire condicionat,
ventiladors, etcètera).
Especificacions